COMMS creëert authentieke content die informeert, engageert én traffic genereert. Content die relevant is voor media én consument, met een journalistiek-redactionele insteek. COMMS heeft geen ‘wij van WC-eend’ mentaliteit, maar focust op dat wat media en consumenten graag over merken willen weten, zien en horen. Dat doen we via informatieve en unieke content in woord en beeld, met nieuwsberichten, webcopy en videoproducties die we omnichannel de wereld in brengen, via de media en de eigen kanalen van het merk. Op basis van een geïntegreerde communicatiestrategie waarin we nadrukkelijk de samenwerking tussen PR en marcom zoeken.
COMMS gelooft in omnichannel Public Relations. Een goede PR-strategie is volgens ons al lang niet meer alleen ingestoken op media, maar ook op consumenten en andere stakeholders van een merk. COMMS adviseert én support communicatieprofessionals op pragmatische wijze. Bij ons geen gebakken lucht, fancy functienamen en shiny mood boards. COMMS gaat voor resultaatgericht advies en support. Dat doen we het liefst full-service, op basis van een 360 graden strategie waarin alle PR-elementen breed voor media én consumenten worden ingezet. Ben je echter op zoek naar support op een specifiek gebied, dan kun je ook bij COMMS terecht. Bijvoorbeeld voor nieuwsberichten, activaties, newsrooms, persevents & –conferenties, mediabeleid en operationele support.
COMMS activeert innovaties via doeltreffende, informatieve events voor media, zakelijke relaties én consumenten. Onder het motto ‘overtuig uzelf’ laten we hen live ervaren hoe geweldig de producten of diensten van ‘onze’ merken zijn. Daarbij geloven we heilig in synergie. In de vorm van events die zowel voor media, (zakelijke) klanten als partners relevant zijn. COMMS kiest bij voorkeur voor kleinschalig (tot 50 man) voor een persoonlijke touch, maar groots kan uiteraard ook. Dankzij de nauwe samenwerking met partners uit ons netwerk is alles mogelijk.
COMMS vindt merken bouwen en onderhouden machtig mooi. Maar het wordt pas echt spannend als je je merk moet beschermen ‘when sh*t hits the fan’. Een issue of crisis komt vaak onverwachts en kan veel schade toebrengen. Juist hier geldt: voorkomen is beter dan genezen. Dankzij vele jaren aan ervaring weet COMMS hoe je mogelijke issues voorkomt, in de kiem smoort of ze snel, effectief en met minimale reputatieschade managed. COMMS adviseert en ondersteunt bij crisiscommunicatie richting interne en externe stakeholders. Preventief én reactief.